• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جانبازان بیمارستان میلاد شهریار از پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران تجلیل نمودند

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، تعدادی از جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت هفته نیروی انتظامی، به همراه دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد و تعدادی از پرسنل آن از فرماندهی غرب استان تهران بازدید و از زحمات نیروهای زحمتکش امنیت کشور تجلیل نمودند.
    در این دیدار جناب سردار محسن خانچرلی و تعدادی از معاونت های فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران، به استقبال مهمانان آمدند و با اهدای شاخه های گل و چفیه از آنها تجلیل نمودند.
    در این دیدار دکتر آقایی ضمن تبریک و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی از طرف پرسنل و جانبازان بیمارستان میلاد، خدمت مامورین زحمت کش امنیت کشور افزودند:
    جناب سردار خانچرلی به رسم هرسال زحمت بازدید از بیمارستان میلاد شهریار را داده اند و امسال این تصمیم را گرفتیم تا جانبازان عزیز، این سرمایه های گرانبهای انقلاب اسلامی مهمان شما عزیزان باشند و از نزدیک شاهد زحمات شما باشند. شما از سرمایه های کشور هستید و همیشه در برقرای امنیت و ایثار پشتوانه مردم می باشید. امیدواریم با دعای خیر جانبازان ما و شما بتوانیم در راستای اهداف انقلاب اسلامی خدمت گذار مردم باشیم و نگذاریم خون شهدا و ایثارگری های این عزیزان پایمال گردد.
    سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز عرض کردند: ما در نیروی انتظامی افتخار می کنیم تا پاسدار و نگهدار ارزش هایی باشیم که این عزیزان پایه گذار آن بودند و با از خود گذشتگی و ایثار این خطر را به جان خریدند. از شما پرسنل زحمت کش در بیمارستان میلاد نیز تشکر می کنیم که این وظیفه مهم را جهت نگهداری از این بزرگواران به عهده گرفتین و انشالله که با عنایت خداوند ما و شما در این راه استوار باشیم.
    در ادامه این دیدار جلسه به خاطره گویی و صحبت با جانبازان گذشت و سعی شد تا لحظاتی شیرین با جانبازان و نیروهای انتظامی رقم بخورد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها