• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بازدید آقای دکتر شبر از بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای دکتر سید منتظر شبر معاون شبه خانواده کودکان کشور به همراه آقای دکتر خفاف، عضو کادر درمانی وزارت بهداشت در وزارت دفاع کشور از بیمارستان میلاد شهریار، خدمات، بخش های مختلف و جانبازان بستری در آن بازدید نمودند.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان شهریار که در این دیدار بازدید کنندگان را همراهی می نمودند ضمن معرفی بخش ها و واحد های مختلف درمانی بیمارستان میلاد افزودند:

    بنده از طرف کلیه جانبازان بستری، پرسنل و کارکنان بیمارستان میلاد پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسن عسگری (ع) خدمت شما بزرگواران تسلیت عرض می نمایم. خدارا شکر می نماییم که این سعادت را نصیب ما فرمود تا بتوانیم از شما بزرگواران در این ماه شایسته میزبانی نماییم. ما در بیمارستان میلاد مفتخریم تا از افرادی که شاید دست کمی از اجر شهدای مارا نداشته اند پذیرایی نماییم. این جانبازان شاید همه روزه باید با نفس خود به مبارزه روند و بابت شرایطی که در آن هستند و هرروزش شبیه شهادت است ازسر بگذرانند و مانند روز اول ثابت قدم باشند. انصافا یک عزم راسخ می خواهد این نوع ایثار که خدارا شاکریم توانسته ایم حداکثر تلاشمان را به کار بندیم تا حداقل  رضایت این بیماران و ایثارگران را کسب نماییم.

    وی همچنین در راستای خدمت رسانی به عموم مردم منطقه و امکانات موجود در بیمارستان میلاد افزودند:

    بیمارستان میلاد شهریار این پتانسیل را دارد که علاوه بر وجود متخصصین و فوق تخصصین جهت ارائه خدمات به عموم مردم، با نهاد ها و ارگان های مختلف همکاری های لازم را انجام دهد تا همگی از خدمات ارائه شده در این بیمارستان بهره مند گردند.

    دکتر سید منتظر شبر مدیر کل دفتر امور شبه خانواده کودکان کشور، از خدمات و حمایت های بی دریغ دکتر آقایی در مراقبت و پرورش سرمایه های کشور تشکر و قدردانی نمودند. ایشان در ادامه افزودند: قطعا خدمت رسانی به این عزیزان و عموم مردم بذری است که در آینده همگی شاهد رشد و نمو آن خواهیم بود و این را حتما در آینده کودکان خودمان خواهیم دید. همانطور که در رساله ائمه معصوین ما نیز به خوبی از آن یاد شده است، از خداوند متعال می خواهیم در خدمت رسانی به مردم و ایثارگران توفیقات و درجات عالی را نصیب شما خدمت گذاران به این عزیزان نماید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها