• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جشن ولادت حضرت زینب (س) ویژه پرستاران شهرستان شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با خجسته میلاد با سعادت اسطوره صبر و استقامت، حضرت زینب (س) و روز پرستار، جشنی با حضور مسئولین و کارکنان بیمارستان های شهرستان شهریار من جمله بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.

    در این جشن، علاوه بر دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای سالمی امام جمعه شهریار، آقای طاهری فرماندار، دکتر ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان، آقای محمودی نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر روسای بیمارستان های شهرستان حضور داشتند.

    آقای دکتر محمدهادی ناصح در ابتدای برنامه ضمن خیر مقدم به مدعوین، روز پرستار را خدمت ایشان تبریک گفتند و لحظات مفرحی را برای آنها آرزو نمودند.

    آقای طاهری به جایگاه آمدند و پس از تبریک ولادت عقیله بنی هاشم و قرائت شان و جایگاه ایشان عرض کردند: بنده احساس شعف و خوشحالی دارم از اینکه شما عزیزان زحمتکش و دلسوز در یک جا گرد هم جمع آمده اید تا بتوانیم تقدیری بنماییم از زحمات شبانه روزی شما در قبال بیماران.

    آقای محمد محمودی نماینده مردم شهریار نیز پس از ایشان عرضه داشتند: روز پرستار و ولادت حضرت زینب کبری(س) بر شما سروران مبارک باد. ما در کشور اسلامی خود این افتخار را داشته ایم با توکل به خداوند متعال و اتکا به سیره ائمه معصومین علیهما سلام و به پشتوانه و برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی را به سر منزل ۴۰ سالگی برسانیم و همچنان علاوه بر گزند های دشمن، با همت و یکدلی مردم و مسئولین پر قدرت و با استقامت بمانیم.

    حجت الاسلام والمسلمین سالمی امامت جمعه شهریار نیز پس از تبریک این عید بزرگ، افزودند: پرستاران دارای اجر و مقام والایی هستند. چرا که الگو پذیری آنان از فردی است که توانست واقعه عاشورا را به سرمنزل حقانیت الهی بنشاند. پرستار، یعنی صبر، شجاعت، محبت، مهربانی، دلسوزی. فلذا بنده این شغل را از جمله مشاغلی می دانم که عنایت خداوند را در برخواهد داشت.

    در خلل این جشن نیز، هنرمندان با اجرای برنامه های مفرح لحظات شادی را برای مهمانان به ارمغان آوردند و در پایان نیز از پرستاران تجلیل به عمل آمد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها