• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جلسه نظام مراقبت از خون بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، کمیته استقرار نظام مراقبت از خون (هموویژلانس) ویژه پزشکان و کادر درمان بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.

    درحالی این کمیته در این معاونت شروع به کار نمود که اهمیت نظام مراقبت از خون (هموویژلانس) در شورای عالی سازمان انتقال خون ایران پیشنهاد و به تصویب رسیده. درخواست خون و فرآورده های خونی توسط پزشکان و مراکز درمانی، نگهداری آنها در بانک خون بیمارستان ها، انجام آزمایشات سازگاری قبل از تزریق و نظارت بر فرآیند تزریق و عوارض پس از تزریق از جمله فرآیند های مراقبت از خون هستند.

    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد با اشاره به اینکه اهداکننده در قبال سلامت خونی که اهدا می کند، وظیفه ای شرعی را عهده دار است، تاکید نمود پرسنل دست اندرکار برای مهیا ساختن خون تا مرحله تزریق به بیمار و حتی پس از تزریق به جهت بررسی عوارض احتمالی و درمان آن مسئولیت خطیری بر عهده دارند. اجرای این جلسات بدون شک سودبخش است و بیمارستان میلاد از ایده ها و نظرات اعضای کمیته هموویژلانس استقبال می کند و آماده برطرف ساختن هرگونه کمبود در این چرخه است.

    ضمن اینکه مطالب ارائه شده در این کمیته با تایید سازمان انتقال خون کشور صورت پذیرفت و هدف از اجرای آن درست انجام شدن فرآیند انتقال خون و ارسال گزارشات برای سازمان انتقال خون می باشد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها