• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جلسه هماهنگی امور پایان سال ۹۷ بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جلسه ای با حضور پرسنل و کارکنان بیمارستان میلاد شهریار پیرامون هماهنگی و رسیدگی به امور بیمارستان در سال ۹۷ برگزار گردید. در خلال این جلسه نیز کمیته های ایمنی و آزمایشگاه برگزار گردید.

    در ابتدای این جلسه دکتر آقایی رئیس بیمارستان ضمن یادآوری حضور شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد جشن انقلاب و تثبیت جایگاه این مقام و اعلام حضور ملت شریف ایران ابراز خرسندی نمودند؛ همچنین ایشان در راستای هماهنگی امورات پایان سال ۹۷ افزودند:

    ما در مجموعه بیمارستان میلاد در نظر داریم تا با پی گیری روند نحوه پذیرش بیماران و جانبازان بیمارستان، اختلافات و فواصل باقیمانده را بررسی نماییم تا کوچکترین خلل ها برطرف گردند. لازم به توضیح است ضرورت هماهنگی و نظم و سیاق دادن به امور مربوط به سال پیش رو و استقبال از بهار ۹۸ در دستور کار قرار گیرد.

    دکتر پژمان آقایی بر لزوم اجرای مدیریت و تبیین نحوه پذیرش و مرخصی بیماران و جانبازان در اسرع وقت تاکید نمودند و اضافه کردند: کلیه مراحل مرخصی جانباران از ابتدا مورد بررسی قرار می گیرند و باید هماهنگی های لازم برای کلیه بیماران صورت بگیرد.

    در ادامه نیز ایشان به جمع بندی مدارک و اسناد پزشکی و پرداخت حق سنوات اشاره کردند و نیز به موضوع تغذیه بیماران و تنوع مصرف وعده های غذایی آنها پرداختند. در کمیته ایمنی بیمارستان نیز فرآیند های کنترل بیماران و مراقبت از جانبازان و بررسی موارد ایمنی بیمار در بخش ها بررسی شدند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها