• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مراسم بزرگداشت روز شهدا سال ۹۷ در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت ۲۲ اسفند و تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران که در سال ۱۳۵۸ به دستور بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، مراسمی با حضور مسئولین و خانواده های معزز شهدا برگزار گردید.

    در این بزرگداشت دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان ضمن خوشامد گویی به مهمانان برنامه من جمله آقای دکتر مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید، آقای عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، آقای دکتر ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار به همراه روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شهرستان های قدس، رباط کریم و شهریار و و خانواده های مکرم شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم، با ادای احترام به مقام معظم رهبری، ایثارگران، شهدا و خانواده ایثارگران عرضه داشتند:

    بنده امیدوارم با عنایت به خداوند متعال همگی خدمتگذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم. همه ما در هر سِمت و جایگاهی هستیم باید در خدمت ایثارگران و خدمتی که به انقلاب اسلامی کردند باشیم. انشالله به برکت روز شهید، امیدواریم همه ما در این راستا قدم برداریم. درپایان با آرزوی سلامتی برای کلیه شما عزیزان و حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه ‌ای (مد‌ظله‌العالی)، ضمن تشکر از همه شما عزیزان امیدواریم از ادامه برنامه لذت ببرید.

    دکتر مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای این مراسم با تشکر و قدردانی از ریاست بیمارستان، کادر درمان و پشتیبانی و تشکر از معاونین افزودند: خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده آنها باتوجه به دشواری و سخت بودن کار، امری است بسیار گرامی و محترم وانشالله این مراسمات سبب شود تا خدمت رسانی به انقلاب و شهدا و ایثارگران در رگ های جامعه تزریق گردد. این عزیزان کسانی هستند که زندگی خود و خانواده های خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند.

    ایشان در ادامه اضافه کردند: طبقات خیر دارای درجات کثیر است. بالاترین حد خیرات، نیکی و حسنه، شهادت است. برای شهید و مقام شهید در خود قرآن و سیره ائمه (ع) بسیار آیه و حدیث شریف وجود دارد. شهدا زنده اند و حیاتشان، حیات قطعی است. باید از کشورمان که به واسطه خون پاک این عزیزان حفظ شده است پاسداری نماییم و نهایت تلاش خود را جهت تکریم ایثارگران و خانواده های آنان انجام دهیم.

    در ادامه مراسم ضمن اجرای زیبای گروه تواشیح، اجرای موسیقی زنده توسط موسیقیدان محبوب و اجرای ترانه های ارزشی و مردمی توسط آقای مازیار فلاحی، با اهدای لوح یادبود و جوایز از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها