• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور امامت جمعه شهرستان قدس در جمع جانبازان بیمارستان میلاد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت خجسته میلاد سرداران کربلا و روز پاسدار و جانباز، امام جمعه شهرستان قدس حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین رضا جوکار و آقای علی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس و محمدرضا عباسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر از جانبازان بیمارستان میلاد شهریار بازدید به عمل آوردند.

    در این دیدار دکتر پژمان آقایی ضمن آشنایی این عزیزان با بخش ها و خدمات مختلف بیمارستان، ضمن تبریک این ایام، نکوداشت روز جانباز را عامل حفظ و زنده ماندن ارزشهای اصولی دانست و افزود: جانبازان، یادگاران دوران عشق و حماسه، تنها بازماندگان کاروان شهادت هستند. جانبازان، سند زنده ایثارگری هستند و باید جایگاه و حرمت جانبازان در جامعه حفظ شود.

    وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری از این افراد به عنوان شهیدان زنده یاد می‌کنند. لذا این قشر از جامعه که حماسه ساز دفاع مقدس هستند، باید با ترویج و انتشار خاطرات جنگ اهتمام ویژه داشته باشند.

    حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین رضا جوکار نیز در همین خصوص افزودند: در دیدار نمایندگان رهبر معظم انقلاب، مسئولان کشوری، لشگری و استانی از جانبازان و خانواده‌های آنها  در قالب طرح سپاس صورت پذیرفته که شامل دیدار با جانبازان و خانواده‌های آنها و ملاقات با جانبازان حاضر در آسایشگاه‌ها و خانواده‌های جانبازان شهید و متوفی می‌شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها