• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • ملاقات مسئولین استانی شهریار از جانبازان بیمارستان میلاد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت ایام میلاد سرداران کربلا و گرامی داشت روز پاسدار و جانباز، حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار به همراه آقای مهندس طاهری فرماندار شهریار، آقای علی کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار، آقای مهندس محمد محمودی نماینده مردم شریف شهریار،قدس و ملارد و تنی چند از همراهان آنها از جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را زنده کرده و گفت و گویی صمیمی را به عمل آوردند.

    در این دیدار دکتر آقایی درضمن همراهی مهمانان و معرفی بخش های مختلف بیمارستان، در خصوص این روزهای خجسته عرضه داشتند: جانبازان اسوه صبر و ایثار هستند که امنیت و اسایش کشور مرهون مجاهدت این عزیزان است. بنده ضمن تبریک روز جانباز، باتشکر از حضور مسئولین محترم شهرستان در جمع جانبازان بیمارستان میلاد به شما بابت این بازدید های متناوب خدا قوت می گویم و امیدوارم در سال جدید همگی بتوانیم در سایه خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) گامی را در جهت پیشرفت کشور اسلامی مان برداریم.

    حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای سالمی نماینده ولی فقیه شهرستان شهریار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل بیمارستان میلاد در نگهداری از جانبازان و بیماران اعصاب و روان، در این خصوص افزودند: این اشخاص سر منشاء خوبی ها و وارستگی های بزرگ انسانی می باشند و نیازی به تعریف و تمجید ندارند. لذا شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانواده معزز آنها بایستی در هر زمان مورد احترام و تکریم قرار گیرند و ما باید همواره درس ایستادگی و مقاومت را از این عزیران بیاموزیم.

    وی ادامه داد: جانبازان با خدای خودشان معامله کرده و لباس جانبازی بر تن نموده اند و چون در مسیر اخلاص این لباس پرافتخار را بر تن کرده اند در تمامی دوران ها سر افراز و سربلند خواهند بود. ضمن تبریک روز جانبار امروز نظام اسلامی ایران به این روحیه جانبازی، ایثارگری و از خود گذشتگی نیاز دارد و باید به نسل امروز منتقل شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها