• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تقدیر از پرسنل آزمایشگاهی بیمارستان میلاد شهریار

    تقدیر از پرسنل آزمایشگاهی بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، بمناسبت ۳۰ فروردین وروز گرامیداشت علوم آزمایشگاهی، رئیس بیمارستان میلاد شهریار از پرسنل این واحد تقدیر وتشکر نمود. در آغاز این جلسه دکتر آقایی با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام زمان(عج) واشاره به فرهنگ مهدویت افزود: هدف انقلاب اسلامی درحوزه گفتمان مهدویت باتوجه به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، ترویج این گفتمان درجامعه با رنگ و بوی انقلابی بود.

    ایشان در ادامه با تبریک روز علوم آزمایشگاهی به پرسنل مربوط به این واحد وتشکر از زحمات آنان، به اهمیت لزوم آزمایشگاه درجهت تشخیص بیماریهای واگیر وغیر واگیر پرداختند و اضافه کردند: همه آزمایشها از اهمیت ویژه ای برای روند تشخیص ودرمان برخوردار هستند. مجموعه ای از کارکنان خبره و باتجربه باهدف ارتقاء سلامت جامعه، در بیمارستان میلاد ودر این حوزه مشغول فعالیت هستند. گرچه ممکن است کار وفعالیت آزمایشگاه به خوبی دیده نشود ولی مجموعه آزمایشگاه اثرگذاری مهمی در فرآیند تشخیص ودرمان برعهده دارد که این اهمیت بر هیچکسی پوشیده نیست.

    درادامه جلسه موضوعاتی نظیر استانداردسازی آزمایشگاه، ساماندهی خدمات آزمایشگاهی، تعمیر و نگهداری دستگاه ها مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها