• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار

    تشکیل جلسه هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جلسه هیئت مدیره بیمارستان میلاد با حضور آقای مرتضوی مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان های استان تهران، دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار، آقای صالحی رئیس حراست و آقای شکرویان معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهرستان های تهران و آقای دولت آبادی معاون شبکه بهداشت و درمان شهریار، در بیمارستان میلاد برگزار گردید.
    دکتر آقایی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزودند ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه خود سازی است و انشاءالله همگی در این راستا با تلاش مضاعف، از برکات این ماه گرانقدر بهره کافی را ببریم و این امر محقق نخواهد شد مگر با برنامه ریزی دقیق و منظم.
    وی در ادامه افزود: مسلمانان و ایرانیان همواره با روحیه ‌ایثار و شهادت و احیای سنت‌های اسلامی در راه خداوند و اهل‌بیت(ع) قدم‌های مهمی برداشته‌اند. لازم است برای خانواده‌های جانبازان بزرگوار، تلاش‌های شایسته‌ای بیش از گذشته انجام شود.
    ایشان ادامه دادند: جانبازان ما نیز با الگو گرفتن از حضرت عباس(ع)، تمام هستی و جسم خود را در راه خدا و ائمه(س)، فدا کردند لذا این عزیزان، هم اکنون سرمایه‌های ملی کشور هستند و تعظیم ‌برابر آن‌ها و احترام و قدردانی از این بزرگواران بر همه ما لازم و واجب است. ما نسبت به قهرمانان خود باید طوری عمل کنیم که کمتر از ترویج ایثار و شهادت نباشد، چراکه برازندگی یک جامعه خوب به وجود مجاهدت ایثارگرانی است که جسم و جان خود را فدای اعتقادات و کشور خود کرده‌اند.
    در ادامه این جلسه ضمن برپایی ضیافت افطار، مقولاتی چون بزرگداشت و تبریک این ایام ویژه ایثارگران، انجام پایش سلامت با اولویت ایثارگران و خانواده آنان و دیدار از جانبازان بستری در بیمارستان در برنامه های آتی عنوان گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها