• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • همایش مدیران و روسای بنیاد شهید در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) همایش مدیران بنیاد شهید با حضور مدیر کل، معاونین، روسای ادارات ستادی و روسای  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.

    در این جلسه که با میزبانی بیمارستان میلاد همراه بود، دکتر آقایی در ابتدای این همایش ضمن خوشامدگویی به مدیران و روسای بنیاد شهید، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رونق تولید و ایجاد صرفه جویی در هزینه ها افزودند: با توفیق خداوند، قصد داریم در سال ۹۸ مجوز بیمارستان سبز را اخذ نماییم. ما سعی داشته ایم با حذف ظروف یکبار مصرف و رساندن حداقل مصرف آن هزینه های مازاد را کاهش دهیم.

    ایشان در ادامه افزود: آبیاری فضای سبز و درختان کشاورزی بیمارستان به وسیله تصفیه آب فاضلاب صورت می گیرد و به این گونه توانسته ایم مصرف آب را به حداقل ترین حالت ممکن برسانیم. کلیه اهداف ما رسیدن به خدمات برتر به خانواده ایثارگران است.

    وی ادامه داد: انشالله قصد داریم با افزایش فضای بستری بیمارستان، بخش های بانوان و اطفال را نیز به مجموعه میلاد به نحوی که در شان عزیزان ایثارگر باشد، اضافه بنماییم.

    آقای عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران نیز در این دیدار اظهار داشتند: سال ۹۷ سال دشواری بود اما به ‌خوبی از عهده مدیریت آن برآمدیم و علی‌رغم کمبودها شرایط به ‌خوبی سپری شد. انشالله سه هزار متر زمین کنار بیمارستان میلاد شهریار به وسعت بیمارستان اضافه شود.

    وی در ادامه به افزایش نظارت ها و برخورد با تخلفات با توجه به انتخابات پیش رو تاکید نمودند. ایشان همچنین افزودند: روابط عمومی و مددکاری عملکرد مناسبی داشتند و مددکاری با توجه به سهمیه ‌بندی دیدارهای بیشتری جهت رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بایستی انجام دهد.

    در پایان این همایش نیز شهرری به ‌عنوان شهرستان ویژه عملکرد قابل قبولی داشته و در شهرستان‌ های گروه یک اسلامشهر رتبه اول را کسب کرد و شهریار هم بافاصله کمی در رده دوم قرار گرفت.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها