• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بیمارستان میلاد شهریار باعث افتخار کشور است

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، و ایام شب های قدر، آقایان طاهری فرماندار، سرهنگ یامینی فرمانده سپاه، کردی رئیس بنیاد شهید شهریار و تعدادی از مسئولین شهریار در بیمارستان میلاد این شهر حضور یافتند.

    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد، پس از خوشامدگویی و تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین (ع)، در ضمن گرامی داشت روز سوم خرداد افزودند: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شصت ویک شد سمبل مقاومت ملت ایران و وحدت و همدلی نیروهای مسلح بر ضد دشمنانی بود که می خواستند به انقلاب اسلامی و مردمی که الهام بخش آزادی خواهان جهان بودند ضربه بزنند.

    وی در ادامه افزود: بیمارستان میلاد یک بیمارستان خودگردان است و این مرکز به همت مسئولین شهرستان جهت رفع مشکلات موجود برای افزایش آگاهی سلامت جامعه، با شناسایی این مرکز درمانی به عموم مردم منطقه نیاز دارد.

    آقای طاهری فرماندار شهریار نیز در این دیدار عرضه داشتند: گرامی داشت ایام ۳ و ۴ خرداد که مصادف است با آزادسازی خرمشهر و روز دزفول، بسیار مهم است.

    ایشان افزودند: هرچه از ما برمی آید سعی و تلاش می کنیم تا ابتدا برای مردم بهره وری داشته باشد. در شهرستان ما بیمارستان میلاد، دارای اعتبار درجه یک است. این بیمارستان زبانزد و افتخار کشور است و بنده از ریاست و پرسنل این مجموعه تشکر می نمایم.

    سرهنگ یامینی فرمانده سپاه شهریار نیز در این جلسه عرض کردند: ایام آزادسازی ایام تلخ و شیرین است. تلخ از منظر شهدا و از دست دادن وجودشان و شیرین از بُعد پیروزی و آزادسازی شهراست. نکته دیگر که باید متذکر شوم این است که جناب دکتر آقایی در بین بیماران بستری در این بیمارستان دارای اجر و قرب ویژه ای است به گونه ای که بنده بارها شاهد ابراز احساسات بیماران اعصاب و روان به شخصیت ایشان بوده ام.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها