• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تشکیل کمیته های اورژانس، بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان میلاد

    تشکیل کمیته های اورژانس، بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان میلاد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، کمیته های بهداشت محیط و حرفه ای، اورژانس و کنترل عفونت بیمارستان با حضور پرسنل و دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.
    در کمیته بهداشت بیمارستان، مدیریت بیمارستان سبز و دریافت آیتم ها و استاندارد های این زمینه و بروزرسانی و کاردبرد آن بررسی گردید.
    تخصیص اقلام جدید برای نظافت بیماران بستری، با توجه به حضور پیوسته جانبازان و همچنین درراستای افزایش دسترسی آنان به خدمات بیشتر در سیر توجه به مسئله بهبود نظافت و سرویس گیری بیماران در کمیته کنترل عفونت بررسی گردید. همچنین مقرر شد برنامه مدون و معین جهت پیش بینی و پیش گیری بیماری بیماران بستری و کنترل بیماری آنها مانند دیابت، فشارخون، چاقی و… همچون سنوات گذشته ایجاد شود.
    دکتر پژمان آقایی، در ادامه این جلسه افزودند: بنده لازم می دانم که دوباره تاکید کنم، کلیه پرسنل و کارکنان بیمارستان اعم از بنده تا همه کارکنان بهیار و پرستار، که با مسئله مراقبت از جانبازان و بیماران سر و کار داریم، بایستی همه نکات بهداشتی و نظافتی را رعایت کنیم. به عقیده بنده خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده معظم آنها، علاوه بر پشتکار و نیروی عملی، یک همت قلبی و ایمانی نیاز دارد. لذا این اراده باید از جان انسان نشات گیرد تا نتیجه آن برای جانبازان و بیماران موجب خوشنودی و رضایت کامل شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها