• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمیته تغذیه بیمارستان میلاد شهریار

    کمیته تغذیه بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، کمیته تغذیه با حضور اعضای کمیته و رئیس بیمارستان میلاد تشکیل گردید. در این کمیته دکتر آقایی با بیان اینکه بحث تغذیه و مواد غذایی یکی از مهمترین اصول سلامت همگانی است افزود: اصل تغذیه و سلامت جسم، استفاده از مواد اولیه غنی و مغذی است، مانند گوشت و سبزیجات که نحوه دسترسی، نگهداری و طبخ آن در هر مرحله و هرزمان بسیار مهم است. دراینجا نکته مهم تهیه و کنترل کیفی مواد غذایی است و لازم به ذکر است در این راستا هیچگونه کوتاهی نباید صورت بگیرد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار با اشاره به کنترل دقیق مواد غذایی و صیانت از ارزش های بیمارستان با حضور بیماران اعصاب و روان، بر لزوم طبخ تنوع غذایی برای جانبازان و طی نمودن مراحل آن تاکید کردند و افزودند: براساس گزارشات و تعیین نیازهای یک به یک جانبازان، مقرر گشت تا با در نظر گرفتن مشکلات سلامت بیماران بر اساس نیاز های آنان طبخ غذا صورت پذیرد و هرگونه دستور پزشک مبنی بر رعایت دستور خوراک بیماران رعایت شود.

    در ادامه این کمیته درزمینه جانبازان و میزان چربی خون و مصرف مواد دارای ویتامین D و کمبود آن در بیماران بستری، با توجه به گزارشات تهیه شده و نحوه درمان این عزیزان مسائلی ارائه و لزوم اجرای صورت جلسه به اضافه دریافت بازخورد آن مقرر گشت.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها