• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • اقدامات بیمارستان میلاد شهریار در راستای مصالح کشور است

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای حسن مصلحی مدیرکل دفتر مدیرت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران از بخش ها و واحدهای بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند. دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن تقدیر و خوشامد گویی به آقای مصلحی و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشتند: هدف ما اصلاح امور در زمینه ارائه خدمات درمانی می باشد و در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایران نواقص سیستم را بایستی به حداقل ممکن برسانیم.

    دکتر آقایی ضمن بر شمردن سیاستهای کلی بیمارستان میلاد مبنی بر کاهش هزینه ها و افزایش درآمد اختصاصی افزود: انتظار بیمارستان میلاد از مدیریت ارزیابی عملکرد این است که بازرسی و ارزیابی مراکز پراهمیت را در اولویت کاری خود قرار دهد تا بتوان با نظارت صحیح ، امنیت لازم را ایجاد نمود. لازم به ذکر است هدف بیمارستان میلاد ایجاد محیطی آرام همراه با ارائه بهترین خدمات به خانواده های ایثارگران و عموم مردم با تعرفه دولتی است.

    در ادامه آقای حسن مصلحی بیان داشتند: مدیریت عملکرد عملا به عنوان یک بخش نظارتی درون سازمانی محسوب می شود و هدف اصلی این مدیریت ، بازرسی های به موقع و حل مسائل به صورت منطقی و عقلانی می باشد.

    وی افزود: بیمارستان میلاد هم با کارکنان و مدیران مجموعه و هم با عموم مردم ارتباط مستقیم دارد که نشانگر اهمیت این مجموعه در منطقه است. بنده شاهد هستم توان و انرژی مضاعفی در بیمارستان میلاد برای خدمت پدید آمده است.

    مدیرکل دفتر مدیرت عملکرد بنیاد شهید اضافه کردند: رسیدگی به پیشنهادها و انتقادات عموم به صورتی عادلانه و اخلاق مدارانه انجام می شود که خوشبختانه برآیند عمل و اقدام بیمارستان میلاد در راستای مصالح سیستم و نظام اسلامی بوده است.

    وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات ریاست و کارکنان بیمارستان میلاد یادآور شد: بخش ها و واحدهایی که هم راستای با اهداف انقلاب و خدمت به مردم عزیز برای تحقق اهداف و برنامه های سازمانی زحمت می کشند، یکی از رسالاتی است که با تلاش همکاران در بیمارستان میلاد شهریار در حال وقوع می باشد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها