• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • اردو بیماران بیمارستان میلاد شهریار به باغ ایثار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، اردوی یک روزه جانبازان اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار در اردوگاه تفریحی ایثار  کردان واقع در شهر کرج برگزار گردید.

    به منظور افزایش روحیه و نشاط در میان بیماران و جانبازان ساکن در بیمارستان میلاد و ایجاد محیطی مناسب برای این عزیزان یکی از اهداف و وظایف بیمارستان میلاد ایجاد سفرهای تفریحی از این دست است؛ از این رو به منظور افزایش روحیه و نشاط جانبازان و بیماران و ایجاد محیطی صمیمی و با نشاط همسو با سیاست‌های کلان مجموعه، بیمارستان میلاد شهریار این اهداف را پیگیری می نماید.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در راستای این امور افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در جهت تعادل بخشی به جامعه، توسعه فرهنگی و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌تواند نقش بسیار مهمی و فعالی ایفا نماید.

    ایشان افزود: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک آن‌ها هستیم و باید در جهت زنده نگهداشتن یاد و مقام شامخ شهدا تکلیف خود را ادا نماییم.

    وی بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم. به منظور ارج نهادن به شهدا، ایثارگران و آزادگان برپایی چنین سفرهای یک روزه مدون را برای این عزیزان لازم می دانیم و امیدواریم در سایه حق تعالی به منظور خود دست یابیم.

    در این اردو بیماران اعصاب و روان به همراهی پرسنل بیمارستان میلاد شهریار ضمن صرف ناهار، به انجام تفریحاتی چون فوتبال، طنابکشی، قایق سواری و بازدید از باغ وحش مجموعه پرداختند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها