• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار هیئت مدیره بانک رفاه کارگران از بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جناب آقای حسین رحمتی عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران، به همراه آقای نادعلی مدیرامور ناحیه ۳، حاج آقای مرادی دبیر فرهنگی بانک، آقای یارمحمدی مدیرعامل امور ایثارگران و چندی دیگر از اعضای این بانک از بیمارستان میلاد شهریار، جانبازان و بیماران بستری بازدید به عمل آوردند.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن همراهی و آشنایی مهمانان با بخش ها و واحدهای بیمارستان، ضمن تشکر از بازدید هیات مدیره این بانک از بیمارستان میلاد، از زحمات و تلاش های خیرخواهانه و انسان دوستانه بانک رفاه جهت خدمت به مردم کشور به ویژه جامعه ایثارگری تقدیر کرد. وی در ادامه افزود: بخش های بستری ویژه بیماران اعصاب و روان و همچنین اورژانس بیمارستان به طور کامل تجهیز شده است. خدارا شاکریم توانسته ایم باری از شانه های مردم منطقه علی الخصوص خانواده معزز شهدا کم کنیم و این امر قطعا محقق نخواهد شد مگر با عنایت پروردگار و همت مسئولین.

    رئیس بیمارستان میلاد افزود: با توجه به نیازهای سلامت درمانی منطقه، جای چنین خدمتی خالی بود و با همت مسئولین، این بیمارستان می‌تواند قطب سلامت منطقه نیز باشد. ان شاءالله کمک‌های همه‌ی عزیزان در دستگاه‌های ذی ربط مستدام باشد تا پروژه ساخت بخش بستری بانوان و دندانپزشکی بیمارستان میلاد شهریار سریعتر به ثمر بنشیند.

    آقای حسین رحمتی عضو هیئت مدیره بانک رفاه گارگران در این دیدار عرضه داشتند: گام‌های بلندی در جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف کشور برداشته شده است که در این راستا بنده و همکارانم در بانک رفاه به عینه شاهدیم که بیمارستان میلاد شهریار در ابتدای صفوف پیشرفت و خدمت رسانی به آحاد مردم گام برمی دارد.

    وی اضافه کرد: این بیمارستان با انگیزه‌های اعتقادی برای عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی آغاز به کار نموده و با همکاری یکایک پرسنل آن، این خیر عظیم با سرعت بیشتری پیش می رود. الحمدلله این بیمارستان به ثمر نشسته، که اثر وضعی بسیار شایانی در خدمات سلامت در کل کشور برداشته است. به عبارتی، توقع مردم و مراجعین همتراز خدمتی می‌شود که در این بیمارستان ارائه خواهد شد.

    پرسنل بانک رفاه کارگران در ادامه ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و جانبازان اعصاب و روان بستری، نحوه رسیدگی از آنها را مورد بررسی قرار دادند و برای آنها بهبودی و شفای عاجل آرزو کردند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها