• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جشن گرامیداشت پزشکان در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت مقام حکیم ابوعلی سینا، جهت تکریم مقام پزشکان خدمتگزار به جامعه ایثارگران جشنی به همین مناسبت در بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد.

    در این جشن که در تاریخ ۷ شهریور ۹۸ در سالن آمفی تئاتر بیمارستان میلاد برگزار گردید، دکتر آقایی ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به مهمانان گرامی من جمله آقای سیدمنصورمیرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع، آقای سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی، آقای حجت اله امانی مدیرکل حوزه ریاست، آقای دکتر عربی مدیر شرکت متد، آقای دکتر ناصح مدیر شبکه بهداشت شهریار، آقای طاهری فرماندار شهریار و پزشکان و کارکنان بیمارستان میلاد شهریار، با تبریک این روز به جامعه پزشکی به ویژه پزشکانی که در راستای خدمات جامعه ایثارگری خدمت می کنند، حضور مسئولین بنیاد شهید و فرماندار شهریار در این مراسم را نشان از اهمیت کادر پزشکان و سایر خدمات پزشکی در منطقه دانست و افزود: جانبازان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی که دشمنان به آنان تحمیل کردند ایستادند و این سرافرازان، ملت ایران را سربلند و همگان را به تعظیم و احترام واداشتند. باید زمینه دریافت خدمات درمانی برای ایثارگران و خانواده آنها بیشتر فراهم شود تا بتوانند بدون مشکل خدمات سلامت را دریافت کنند.

    وی ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم مجموعه ای را جهت خدمت دهی به بانوان و خانواده های ایثارگران در زمینه روانپزشکی در آینده نزدیک ارائه نماییم.

    در ادامه آقای نوراله طاهری فرماندار شهریار ضمن تبریک روز پزشک از زحمات پزشکان و کارکنان پرتلاش بیمارستان میلاد شهریار که باعث ارتقاء سلامت در منطقعه شده اند تشکر نمود. وی در ادامه اضافه کردند: بهبود سلامت و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان و مهمتر از آن جامه ایثارگران، همواره از دغدغه های کارکنان بیمارستان میلاد شهریار بوده و هست و توجه متولیان سلامت این بیمارستان به  مردم منطقه نیز افزایش یافته است.

    آقای سید منصور میرمرادی ضمن تشکر از ریاست و کارکنان بیمارستان میلاد شهریار، روز پزشک را تبریک گفتند و افزودند: باعنایت به فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در خصوص رسیدگی همه جانبه به امور فرهنگی و رفاهی یادگاران معزز شهدا و ایثارگران و ضرورت ارائه خدمات شایسته به این عزیزان، با حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر آقایی، شاهد افزایش رضایت عمومی عزیزان ایثارگر و خانواده آنان بوده ایم و امیدواریم بتوانیم با کمک شما پزشکان و عزیزان جامعه پزشکی، این خدمات را همواره پایدار نماییم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها