• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار نماینده مردم ارومیه و سرداراصلانی از بیمارستان میلاد شهریار

    دیدار نماینده مردم ارومیه و سرداراصلانی از بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر به همراه آقای نادر قاضی پور نماینده مردم محترم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، از بیمارستان میلاد شهریار، خدمات ارائه شده و همچنین جانبازان آن دیدار کردند.
    دکتر آقایی در طی همراهی مهمانان و تشکر جهت دیدار با جانبازان انقلاب و تجدید عهد مسئولین با آرمان های امام (ره) و ایثارگران و شهدای گرانقدر ایران، در این بازدید افزودند: در حال حاضر ما در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم. حرکت در گام دوم باید هماهنگ شده باشد و آنچه در گام اول ایجاد شده باید تجربه‌ای برای گام دوم باشد. توجه به این امر، اولویت بلند مدت بیمارستان میلاد است و در این مسیر باید از امکانات موجود به نحو احسن استفاده شود. فعالیت های ارزنده و خوبی در خصوص اجرای هدفدار ارائه خدمات به خانواده ایثارگران در کشور صورت گرفته و در این راستا اکثر مدیران و مسئولین که در حال حاضر مشغول به فعالیت در کشور هستند، پایبند به اجرای همین اهداف هستند و برای تحقق این امر و عملی نمودن خدمت دهی سلامت به عموم مردم کافی است همت بیشتری به کار ببریم.
    سردار اصلانی در این دیدار عرضه داشتند: هدف از دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، قدردانی و ایجاد روحیه و انگیزه در وجود آنها است. در بخش سلامت نیز باید با اعمال اقدامات مصرانه و بابرنامه از خدمت دهی سلامت حتی به یک نفر در سطح کشور غافل نشویم. ما خودمان شاهد این امر هستیم که ایثارگری شهدای حوزه مواد مخدر نشان از پرچم داری جمهوری اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر دارد.
    آقای قاضی زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفتند: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، چرا که این عزیزان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند. همه باید تلاش کنند تا مشکلات زندگی و معیشتی خانواده های جانبازان، ایثارگران و شهدا برطرف شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها