• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور بسیجیان سایپا در بیمارستان میلاد شهریار

    دکتر آقایی: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است و هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، بازدیدی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان شرکت سایپا در بیمارستان میلاد شهریار صورت پذیرفت.

    دکتر پژمان آقایی ضمن خوشامدگویی به مهمانان افزود: در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و از این‌رو مردم غیرتمند ایران در دفاعی مقدس از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی خود دفاع کردند. دیدار با ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یک امر نیکویی است و این مهم مختص یک سازمان یا یک مجموعه نیست بنا بر این با توجه به این‌ باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضوری فعال و اثرگذار داشته باشیم و انتظار این است که همه ایفای نقش فعالی کنند.

    وی با بیان همزمانی این هفته با ایام عزای امام حسین (ع) و مراسم بزرگ اربعین، اضافه نمود: باید از این فرصت هفته دفاع مقدس استفاده کنیم و مفاهیم والای ایثار و شهادت ایثارگران را به تصویر بکشیم و این رسالت زینبی در انتقال پیام هشت سال حماسه و ایثار را که برگرفته از پیام کربلاست، به خوبی به نسل بعدی منتقل کنیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها