• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور مسئولین سیاسی و فرهنگی در بیمارستان میلاد شهریار

    به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئولین سیاسی و فرهنگی شهرستان شهریار و حومه این شهر از جانبازن و بیماران اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار بازدید و عیادت نمودند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای طاهری فرماندار شهریار، رئیس بنیاد شهید شهریار، رئیس شبکه بهداشت شهریار، امامان جمعه اندیشه و باغستان و همچنین جمعی از مسئولین شهرداری شهرستان به منظور گرامیداشت مقام ایثارگران و تجدیدعهد با آرمان های انقلاب و هفته دفاع مقدس در بیمارستان میلاد شهریار حضور یافتند.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفتند: امروز اگر می بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در تمام صحنه های انقلاب است و به خاطر انگیزه مردم برای خدا، امروز با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب با توطئه ها و فتنه های دشمنان، این انقلاب با همه سختی ها هنوز پابرجاست.

    وی در ادامه خواستار جهت گیری برنامه های هفته دفاع مقدس به سمت خدمت رسانی به عموم مردم در منطقه شدند و با تأکید بر اجرای برنامه ها توسط مردم، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل از ایثارگران و تبیین نقش بانوان و خانواده ایثارگران در دوران کنونی افزود: این برنامه ها باید به صورت منظم و در منطقه اجرا شود و فقط نباید مخصوص هفته دفاع مقدس باشد و لازم است در طول سال نیز اجرا شود.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پایان باتشکر و قدردانی از مهمانان جهت حضور بربالین جانبازان بیان کردند: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها