• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری همایش سلامت روان خانواده ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار

    در راستای افزایش آگاهی و تعامل خانواده های ایثاراگران همایشی با حضور خانواده های جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و اهمیت جایگاه خانواده های معزز ایثارگران، همایشی با محور «ارتقاء سلامت روان در خانواده» برگزار شد.

    از جمله محورهای برگزار شده همایش می توان به موضوعاتی همچون پرستاری از بیماران روان، ارتقاء سلامت با موضوع دیابت، فشارخون و بیماری های واگیر، ارتقاء سلامت با موضوع تغذیه سالم و رژیم های درمانی بیماران، مددکاری در بیمارستان روان و علائم و نیز درمان بیماران روانپزشکی اشاره نمود.

    در ابتدای همایش دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن ادای احترام به مقام شهدا، ایثارگران و خانواده آنان عنوان نمودند: بر این باور هستیم که ترویج اخلاق اجتماعی در جامعه کمک خواهد کرد تا شاهد افزایش همبستگی اجتماعی، ارتقاء کیفیت زندگی و رضایت اجتماعی در جامعه  باشیم. با توجه به بین رشته ای بودن عناوین برگزاری در این همایش و لزوم بهره گیری از دانش سایر علوم مرتبط، در این حوزه نیز خانواده ایثارگران و بیماران بستری می بایست دانش و اطلاعات خود را افزایش دهند.

    لازم به ذکر است هدف از برگزاری این همایش، گرد هم آوردن خانواده محترم بیماران و ایثارگران به منظور گفتگو و تبادل نظر در خصوص مسائل مربوط به بستری جانبازان و آشنایی با نتایج پرونده های بیماران در بیمارستان میلاد شهریار می باشد. با توجه به مشکلات و مسائل موجود پیرامون بیماران، پرسنل بیمارستان میلاد شهریار خود را متعهد می دانند تا در جهت ارتقاء دانش همراهان و خانواده بیماران در راستای انتقال تجربیات حرفه ای، اقدامی اثر گذار و پایه ای انجام دهند؛ چرا که بر این باور می باشند که برگزاری این کنگره می تواند سهم بسزائی در تقویت کمی و کیفی خدمات ارائه به بیماران و جانبازان بستری داشته باشد.

    درپایان این مراسم ضمن انجام پرسش و پاسخ خانواده های ایثارگران با کارکنان بیمارستان، از خانواده های بیماران بستری در بیمارستان میلاد تجلیل به عمل آمد و خانواده ها با جانبازان و بیماران خود دیدار نمودند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها