• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • خدمت رسانی به ایثارگران عزتی خداوند است به پرسنل بیمارستان میلاد شهریار

    دکتر حمیدرضا حبیب الهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر حبیب الهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید ضمن بازدید از بیمارستان میلاد شهریار، بخش های مختلف و بیماران بستری آن، در جمع پرسنل این بیمارستان اربعین حسینی (ع) را تسلیت گفتند و اظهار داشتند: خدا را شاکریم توانسته ایم خدمات ارائه شده در بیمارستان میلاد شهریار را از نزدیک مشاهده کنیم. بنده از زحمات دکتر آقایی و کلیه همکاران ایشان در این مجموعه بابت زحمات، تلاش ها و خدمات دلسوزانه ارائه شده به جامعه ایثارگران و عموم مردم تشکر می کنم. در بخش درمان و خدمات آن، دلسوزی و همراهی با بیماران با ایجاد درک متقابل از طرف کادر درمان همانند یک هدیه است. خداوند کریم رزاق و رازق است و قطعا زحمات شما را به حق خواهند داد.

    مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ادامه افزودند: ایجاد سلامت روانی سالم در محیط کار حائز اهمیت است. توفیق خدمت رسانی به مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزتی است که خداوند متعال به کارکنان بیمارستان میلاد شهریار ارائه نموده اند و این مهم موجب افزایش سلامت روان بین شما عزیزان خواهد بود.

    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار نیز ضمن خوشامدگویی و تشکر از آقای دکتر حبیب الهی بابت زحمات ایشان و تسلیت فرارسیدن چهلمین روز شهادت امام حسین(ع)، افزودند: به یاری خداوند ما تلاش کرده ایم در بیمارستان میلاد شهریار مجموعه ای با محیط صمیمانه، دوستانه و دلسوزانه در جمع همکاران ایجاد نماییم. خدا را شاکریم توانسته ایم چندین سال متوالی درجه اعتباربخشی را کسب نماییم. لذا از این پس تلاش خود را جهت ارتقاء خدمت رسانی به خانواده ایثارگران و عموم مردم عزیز جهت حفظ این امر مهم چند برابر می نماییم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها