• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مدیریت کارآمد می تواند دِین ایثارگران را ادا نماید

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جلسه ای پیرامون حل مسائل حوزه سلامت بیماران و بررسی مشکلات سلامت در منطقه، یا حضور آقای کردی سرپرست بنیاد شهید شهریار، سرهنگ فرخی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهریار، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه شهرستان و آقای بهروز کاویانی شهردار شهریار برگزار شد.
    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در ابتدا فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک گفتند و عنوان نمودند: شکر خدا این سعادت را داشته ام بالغ بر ۱۳ سال توفیق خدمت به جامعه ایثارگران و خانواده معظم آنان را نمایم. خوشا به سعادت مسئولینی که می توانند برای این عزیزان خدمت رسانی نمایند. عزیزان ایثارگر والاترین و مهمترین شاخصه انسانی را، تقدیم این انقلاب نمودند.
    ایشان افزود: ایثار، یک ارزش بسیار مهم است. این بزرگواران از جان گذشتگی نمودند. فی الواقع خانواده ایثارگران هیچ توقع مادی و معنوی از نهادهای ذی‌ربط ندارند. هر کسی که بی منت برای ادای تکلیف الهی برای این عزیزان زحمت بکشد، قطعا نتیجه و ثمره آن را خواهد دید.
    رئیس بیمارستان میلاد عنوان نمود: با توجه به مشکلات و دغدغه های مردم، یک مدیریت صحیح و کارآمد با دید خدمت به انقلاب و خون شهدا می تواند بار مشکلات را رفع نماید. در فرهنگ تشیع، بهترین نصایح و اعمال را زیر سایه ولایت فقیه داریم. این امور بهترین انگیزه جهت ارج نهادن و ایجاد احساس مسئولیت در بین مسئولین است. خانواده ایثارگران و عموم مردم بایستی از امکانات کشور استفاده نمایدند.
    ایشان در پایان خاطرنشان کرد: انشالله با همدلی و همگرایی بتوانیم سلامت روان و جسمانی منطقه را ارتقا ببخشیم. خدارا شاکریم توانستیم عنوان بیمارستان سبز را دریافت نماییم. همچنین ۳۲۰۰ متر زمین جهت افزایش اراضی از آستان حضرت عبدالعظیم حسنی را دریافت نموده ایم که به امید خدا بتوانیم خدمات وسیع تر در ابعاد بزرگتر را برای مردم عزیز داشته باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها