• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار اعضای ارتش با جانبازان بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت ۲۲ بهمن ۹۸

    در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وفرا رسیدن دهه فجر ارتشیان و حافظان میهن، از جانبازان و بیماران بیمارستان میلاد شهریار عیادت نمودند و این روز ر به آنان تبریک گفتند.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز بهار انقلاب اسلامی، سرهنگ غلامرضا شهریاری از ارتش مرکز تربیت و آموزش شهید انشایی و سردار فرشاد حشمتی از گروه پدافند شهید عامری پرندک به همراه همکاران خدمت گزار خود، از بیمارستان میلاد شهریار، ایثارگران و جانبازان بستری در آن دیدار نموده و این روز خجسته را تبریک گفتند.
    دکتر پژمان آقایی ضمن تبریک روز نیروی هوایی به خدمت گزاران کشور و گرامی داشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، حفظ جایگاه و مقام شهدا و ایثارگران کشور را اعتبار و منزلت خواندند و افزودند: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل زرق وبرق دنیا و هجوم فرهنگ ها و رسانه های غربی کاری مشکل اما شدنی است. این عزیزان کسانی بودند که در بهترین فصل زندگی شان، به جنگ حق علیه باطل رفتند؛ و از تمامیت ارضی دفاع کردند و امروز ما به برکت خون شهدا با افتخار زندگی می کنیم.
    ایشان ضمن اظهار اینکه نیروهای مسلح ایران نیروهای مکتبی و الهی هستند و متفاوت از دیگر ارتش های جهان میباشند، گفتند: در اوایل انقلاب که بدخواهان نظام زمزمه های شوم انحلال ارتش را سر میدادند امام (ره) با درایت و تیزبینی به حمایت از ارتش پرداختند و دستور دادند که ارتشیان با تجهیزات نظامی اقدام به رژه نمایند و صلابت و اقتدار خود را به رخ دشمنان بکشانند. با نگاه به کشورهای منطقه و پیرامون ، امروز در اثر رشادت های نیروهای مسلح کشور ما امن ترین و با ثبات ترین کشور دنیا هستیم و در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با آرمان های امام و شهدا و ایثارگران تجدید پیمان خواهیم بست و به جرات می توان گفت صلابت و اقتدار ارتش و نیروهای مسلح را به چشم می بینیم که قطعا دوستان از این صلابت دلگرم و بدخواهان نا امید هستند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها