• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک فرا رسیدن سال جدید توسط ریاست بیمارستان میلاد شهریار

    پیام تبریک فرا رسیدن سال جدید توسط ریاست بیمارستان میلاد شهریار

    همزمان با فرارسیدن سال جدید آقای دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تبریک سال نو و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نموده اند از همه کارکنان خواستند آماده خدمت رسانی بهتر و تحقق اهداف عالیه مقام معظم رهبری و همچنین مهار بحران پیش آمده باشیم.
    آقای دکتر آقایی ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای همه همکاران و خانواده های ایشان در بیمارستان میلاد شهریار، ابراز داشت: در سال ۹۸ تمام هم و غم ما در راستای برنامه‎ریزی و سیاستگزاری در مباحث کلان بیمارستان بود که حاصل این کار افزایش چشمگیری در بحث جذب سرمایه و درآمدزایی داشت، افزایشی که ورای انتظار بود و امسال سال ۹۹، کیفیت ارائه خدمات به جامعه ایثارگر کشور و دیگر اقشار جامعه باید ضمن بررسی و کنترل دقیق افزایش یابد.
    ایشان افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده از تمام شما عزیزان، خانواده محترم ایثارگران و کلیه مردم خواستارم تا با ماندن در منازل و پرهیز از مسافرت و بازدیدهای نوروزی، بهار امسال را جشن بگیرند. دست‌هامان کمی دورتر؛ دل‌هامان ولی نزدیک‌تر.
    رئیس بیمارستان میلاد شهریار افزود: ترسیم اهداف سازمانی با تکیه بر ایمان به خدا، و سپس برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف و سخت کوشی برای اجرای صحیح برنامه به صورت کارگروهی می تواند موفقیت یک سازمان را تضمین نماید. در این بیمارستان نیز اگر موفقیتی حاصل شده است، در سایه این خرد و  تلاش گروهی بوده است که توانسته وضعیت بیمارستان را در شرایط مطلوب ساختاری و محتوایی قرار دهد.
    بیمارستان میلاد در مدت تعطیلات نوروز در حال آماده باش کامل خواهد بود. تیم های درمان و بهداشت در بیمارستان با بازدید از طبخ و عرضه مواد غذایی، نحوه نگه داری و خدمت رسانی به جانبازان و عموم مردم، و… فعال خواهند بود تا سلامت در بیمارستان میلاد شهریار مورد بررسی قرار گیرد. هدف ما در سال جدید ارتقا و کنترل کیفیت ارائه خدمات است.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها