• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر پرستاری بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد

    طی جلسه ای از زحمات آقای احمد بحری مدیر دفتر پرستاری بیمارستان میلاد شهریار تقدیر به عمل آمد و جایگزین ایشان در این سمت معرفی گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکترپژمان آقایی، رئیس بیمارستان در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیرپرستاری بیمارستان، گفتند: آقای بحری سالیان سال همراه ما بودند و با زحمات ایشان توانستیم خدمات شایان شأن جانبازان و ایثارگران ارائه نماییم. ایشان درتمام این یازده سال از تمام ظرفیت ها برای نشان دادن توانایی های خود و پیشبرد اهداف بیمارستان استفاده نمودند.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار با معارفه خانم خان محمدی مدیر جدید پرستاری ادامه داد: واحد پرستاری واحد بسیار مهمی است و با توجه به ساز وکار سیستم و همچنین رفع نیاز جامعه ایثارگری امیدواریم بتوانند همانند مدیر قبلی موفق باشند. در بیمارستان میلاد شهریار داشتن هدف برنامه جامع و حرکت رو به جلو با برنامه ای منظم است، در این راستا تقویت واحد پرستاری به عنوان بازوی توانمند و بر قراری رابطه میان بیماران و رفع نیازهای اساسی آنان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بنده ازطرف کارکنان بیمارستان برای آقای بحری آرزوی موفقیت می نمایم و از زحمات ایشان در این مدت نهایت قدردانی را دارم.

    آقای احمد بحری ضمن تشکر از ریاست و کارکنان مجموعه بیمارستان میلاد در این مراسم عنوان کردند: از زحمات  جناب آقای دکتر آقایی وشما کارکنان عزیز تشکر می‌کنم و امیدوارم در این مدت، توانسته باشم با کمک شما بزرگان و همراهان عزیز، وظیفه خود را انجام داده باشم.

    در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی ریاست بیمارستان از زحمات آقای بحری در دوران تصدی مدیریت پرستاری این بیمارستان قدردانی شد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها