• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • نمایشگاه دفاع مقدس در بیمارستان میلاد شهریار برگزار خواهد شد

    نمایشگاه دفاع مقدس در بیمارستان میلاد شهریار برگزار خواهد شد

    دکترپژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از صنایع دستی جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان میلاد شهریار برگزار میگردد.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جلسه اداری شهریور ماه بیمارستان میلاد شهریار با حضور دکتر آقایی و مسئولین بخش ها و واحد های این بیمارستان برگزار گردید.

    در این جلسه دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: باتوجه به روند ادامه دار بیماری کووید۱۹ همه پرسنل بایستی قوانین و مقررات بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا مراجعه کنندگان به بیمارستان نیز از شما عزیزان الگو برداری درست نمایند.

    ایشان پیشاپیش فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و افزودند: با توجه به درپیش رو بودن هفته دفاع مقدس بیمارستان میلاد درنظر دارد تا بابرگزاری نمایشگاه صنایع دستی جانبازان و ایثارگران بستری در این مرکز و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه این عزیزان، یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس را گرامی بدارد و یاد این عزیزان و شهدا را حفظ نماید.

    رئیس بیمارستان میلاد اضافه کردند: درراستای فرمایشات ائمه معصومین(ع) ما وظیفه خود دیدیم تا با شناسایی جامعه نیازمندان به آنان کمکی هرچند اندک برسانیم. در زمینه ارائه خدمات درمانی نیز باید هدف ما جلب رضایت مراجعین محترم باشد. لذا دراین راه قصد داریم با جذب متخصصین مجرب، جوان و مستعد خدمات بیمارستان را برای جامعه محترم ایثارگری افرایش دهیم البته این مهم قطعا با شناسایی و معرفی خدمات بیمارستان در سطح منطقه می باشد.

    دکتر آقایی درپایان افزودند: باتوجه به پیش رو بودن فصل پاییز، باید توجه داشت ابتلا به بیماری آنفولانزا نیز افزایش پیدا خواهد کرد بنابراین ماه های آتی روزهای سخت تری را درپیش رو داریم. ضمن پیش بینی لزوم تهیه و استفاده از دارو و واکسن ها باید گروه های خطرناک و درمعرض خطر بویژه جانبازان بستری بخش بیمارستان را شناسایی نموده و مراقبت هایی با حساسیت بالاتری را انجام دهیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها