• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور آقای عابدی رئیس ارزیابی عملکرد بنیاد شهید در بیمارستان میلاد شهریار

    روز شنبه ۱۹ مهر ۹۹ آقای عابدی رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و آقای عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در بیمارستان میلاد شهریار حضور یافتند و به بررسی مسائل مربوط ایثارگران و خانواده های معظم آنان پرداختند.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر آقایی رئیس بیمارستان ضمن خیر مقدم و خوشمادگویی به مهمانان و تسلیت ایام عزاداری ماه صفر، اذعان کردند: ما در بیمارستان میلاد شهریار مفتخریم به صورت خودگردان پذیرای خدمت رسانی به عموم مردم و جامعه ایثارگری هستیم. این مهم تنها ملزوم به داشتن انگیزه چندبرابری جهت نیل به این هدف را نیازمند است.
    ایشان در رابطه با افزایش تخت های بستری در هدف گذاری آینده بیمارستان و همچنین افزایش خدمت رسانی به مراجعین افزودند: ما سعی کرده ایم تخصص های بیمارستان میلاد را افزایش دهیم تا علاوه بر بیماران بستری در داخل بیمارستان نیاز به خروج از بیمارستان را نداشته باشند و مراجعین به بیمارستان اعم از خانواده ایثارگران و عموم مردم به هدف خود یعنی دریافت خدمات سلامت دست یابند.
    دکتر آقایی درپایان ضمن تشکر از حضور آقایان عابدی و مرتضوی در بیمارستان میلاد و حضور بر بالین جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در این مرکز، در رابطه با ساخت بخش بستری سالمندان ایثارگر اضافه کردند: متاسفانه در کشورمان محل مناسبی که در شان والدین شهدا و خانواده ایثارگران باشد، نداریم. لذا ما در نظر داریم تا با افزایش تعداد تخت های بستری پذیرای این عزیزان به صورت کاملا مجزا و درسطح بالایی باشیم و همه ما وظیفه داریم خدمت به ایثارگران را انجام دهیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها