• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری جشن روز پرستار در بیمارستان میلاد شهریار

    جشن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار با حضور معاون بیمه دی، مهدی بلوچی مدیرکل شعب بانک مسکن استان البرز و کلیه پرسنل بیمارستان میلاد شهریار روز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، این جشن جهت تکریم مقام رفیع حضرت زینب (س) و قدردانی از زحمات پرستاران این بیمارستان برگزار گردید. دکتر پژمان آقایی ضمن خیر مقدم به حاضرین در این جشن و تبریک هفته پرستار، ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفتند و با اشاره به خدمات ارزنده این قشر در یکسال گذشته افزودند: ما در بیمارستان میلاد شهریار از همان ابتدا، همت خدمت به جامعه ایثارگری و مردم شریف منطقه نموده بودیم. این مهم جز با لطف و عنایت پروردگار و تلاش های همکاران و دوستان از ابتدای راه تا کنون میسر نبود.

    ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: ما همواره از سنوات گذشته تاکنون سعی در برگزاری جشن روز پرستار و قدردانی از شما عزیزان را داشته ایم. مهمترین انگیزه برای ما خدمت به جامعه ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم عزیز می باشد. طی زمان دفاع مقدس عزیزان پرستار و بهیار، علاوه بر خدمت رسانی به مجروحان و رزمندگان جنگ تحمیلی کشورمان، رسیدگی به مجروحان عراقی را نیز وظیفه خود می دانستند که این مهم نشأت گرفته از فرهنگ و انسانیت عاشورایی حضرت زینب (س) می باشد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در ادامه افزود: کرامت پرستاران و پزشکان بر هیچکس در جهان پوشیده نیست و و خدمت رسانی در این لباس به جانبازان عزیز، برکات و ثمرات این کار را چند برابر می کند. در پایان امیدوارم هرچه سریعتر بلا و مصیبت جهانی که گریبان گیر همه ما شده ریشه کن گردد و امیدواریم در سایه حضرت ولی عصر(عج) برگزاری چنین مراسماتی جهت تکریم مقام پرستاران و بهیاران هرچه باشکوه تر مستدام یابد.

    در پایان این مراسم بیمارستان میلاد با مشارکت بانک مسکن استان البرز با اهدای جوایزولوح تقدیر از زحمات کادر پرستاران و بهیاران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

    جشن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار با حضور معاون بیمه دی، مهدی بلوچی مدیرکل شعب بانک مسکن استان البرز و کلیه پرسنل بیمارستان میلاد شهریار روز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، این جشن جهت تکریم مقام رفیع حضرت زینب (س) و قدردانی از زحمات پرستاران این بیمارستان برگزار گردید. دکتر پژمان آقایی ضمن خیر مقدم به حاضرین در این جشن و تبریک هفته پرستار، ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفتند و با اشاره به خدمات ارزنده این قشر در یکسال گذشته افزودند: ما در بیمارستان میلاد شهریار از همان ابتدا همت خدمت به جامعه ایثارگری و مردم شریف منطقه نموده بودیم. این مهم جز با لطف و عنایت پروردگار و تلاش های همکاران و دوستان از ابتدا تا کنون میسر نبود.

    ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: ما همواره از سنوات گذشته تاکنون سعی در برگزاری جشن روز پرستار و قدردانی از شما عزیزان را داشته بودیم. مهمترین انگیزه برای ما خدمت به جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم عزیز می باشد. طی زمان دفاع مقدس عزیزان پرستار و بهیار، علاوه بر خدمت رسانی به مجروحان و رزمندگان جنگ تحمیلی کشورمان، رسیدگی به مجروحان عراقی را نیز وظیفه خود می دانستند که این مهم نشأت گرفته از فرهنگ و انسانیت عاشورایی حضرت زینب (س) می باشد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در افزود: کرامت پرستاران و پزشکان بر هیچکس در جهان پوشیده نیست و و خدمت رسانی در این لباس به جانبازان عزیز، برکات و ثمرات این کار را چند برابر می کند. در پایان امیدوارم هرچه سریعتر این بلا و مصیبت جهانی ریشه کن گردد و امیدواریم در سایه حضرت ولی عصر(عج) برگزاری چنین مراسماتی جهت تکریم مقام پرستاران و بهیاران هرچه باشکوه تر مستدام یابد.

    در پایان این مراسم بیمارستان میلاد با مشارکت بانک مسکن استان البرز با اهدای جوایزولوح تقدیر از زحمات کادر پرستاران و بهیاران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها