• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت ولادت امام رضا

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت ولادت امام رضا

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری طی پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام را تبریک گفتند. ایشان در این پیام تشریح کردند: حضور پربرکت و معنوی حضرت امام رضا سلام الله علیه در ایران باعث شد که تاریخ به گونه‌ای دیگر رقم بخورد و فرصتی بسیار بزرگ نصیب عاشقان دلباخته‌ای شود که تا پیش از آن سعادت دسترسی بی‌واسطه به معصومین علیهما سلام را نداشتند.

    این هجرت بزرگ ابعاد مختلف تاریخی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و… دارد که تعمق در آنها نشان می‌دهد که اگر امام رضا علیه السلام به ایران نمی آمدند تاریخ مسیر دیگری در پیش می‌گرفت و امروز در کشور ما از فقه پویای شیعه و خیل عظیم دوستداران اهل بیت علیهما سلام خبری نبود.

    یکی از پیامدهای بزرگ سفر آن حضرت که چندان هم به آن پرداخته نشده ورود بسیاری از فرزندان و نوادگان اهل بیت علیهما سلام در کشور ما بوده است که ما آنها را به عنوان امامزادگان می‌شناسیم.

    امروز علاوه بر مشهد مقدس که متبرک است به حرم امام رضا علیه‌السلام امامزادگان زیادی در جای جای کشور عزیزمان وجود دارند که هر یک از آنها به نوعی قطب فرهنگی و معنوی و ملجا و پناهگاه دردمندان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت محسوب می‌شوند.

    بیمارستان میلادشهریار سالروز میلاد پربرکت شمس‌الشموس، انیس النفوس، شاه خراسان حضرت امام رضا علیه السلام را به عاشقان خاندان عصمت و طهارت تبریک و تهنیت می گوید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها