• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان میلاد شهریار

    به مناسبت هفته دفاع مقدس اساتید و کارکنان دانشگاه مشکات استان البرز از بیماران و جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در این دیدار رئیس بیمارستان میلادشهریار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشتند: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

    آقای جعفر سالاری با اشاره به زنده نگه داشتن ارزش های دوران دفاع مقدس در میان دانشگاهیان افزودند: با همکاری سازمانی های دولتی و غیردولتی یاد و خاطره هفته دفاع مقدس به گونه ای کیفی و گسترده برای جانبازان عزیز بستری در بیمارستان میلاد محیا گشته است تا حاصل ایثار، استقامت، از خودگذشتگی و آرمان های شهدا به نسل حدید منقل و نسل امروز نیز بدانند امنیت و آرامش امروزی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است.

    در پایان این دیدار نیز با حضور و روضه خوانی مداح اهل بیت برای جانبازان عزیز این مرکز، عزاداری مراسم اربعین حسینی علیه السلام برگزار گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها