• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار مدیران ارشد بانک دی از بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر همت حسین زاده معاون بانکی بانک دی به همراه مدیران ارشد این بانک از بیمارستان میلاد شهریار بازدید نموده و ضمن جلسه با ریاست بیمارستان زمینه های ایجاد شعبه بانک دی در جوار بیمارستان را بررسی نمودند.

    در جریان این نشست آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان پس از خیر مقدم به مدیران ارشد بانک دی اظهار داشتند: امروز در در این جلسه در خدمت مسئولین محترم بانک دی هستیم تا بتوانیم با همفکری، مسئله احداث شعبه این بانک در جوار بیمارستان میلاد را بررسی کنیم و بتوانیم در جهت تسهیل دسترسی هموطنان عزیزمان در امور بانکی اقدامات موثری انجام دهیم تا از نتایج این جلسه بتوانیم در جهت خدمت به ایثارگران استفاده کنیم.

    وی در ادامه ایجاد شعبه جدید بانک دی را برای رسیدگی به امور بانکی مردم شریف منطقه عنوان کردند و افزودند: هدف از تاسیس شعبه بانک دی بهره مندی از توان و ظرفیت بالقوه آنان در حوزه های مختلف مالی و ارائه خدمات و تسهیلات شایسته به جامعه ایثارگری و مردم عزیز منطقه خواهد بود.

    دکتر همت حسین زاده معاون بانکی بانک دی نیز در این دیدار خاطرنشان کردند: وجود با برکت خانواده ایثارگران موضوعی است که مسئولان و کارکنان مجموعه بانک دی آن را مغتنم شمرده و از هر فرصتی برای تکریم و تجلیل آنان بهره می برند. لذا خوشحال می شویم که ارتباط بین مشترکین حساب بانک دی در شهریار و حومه با بانک دی تسهیل یابد و امیدواریم این جلسات بتواند مفید واقع شود و آنچه که در این جلسه انجام شده اولین گامی است در جهت رفع مشکلات ایثارگران و مردم گرامی شهریار و حومه و امیدواریم که با گامهای بعدی بتوانیم  خدمات بهتری را به این عزیزان ارائه نماییم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها