• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مدیران شرکت همراه خودرو سایپا از جانبازان بیمارستان میلاد شهریار دیدار کردند

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، وحید خباززاده مدیرعامل شرکت همراه خودروسایپا با حضور در بیمارستان میلاد شهریار از جانبازان و ایثارگران بستری در این مرکز دیدار نموده و هفته بسیج را گرامی داشتند.

    وحید خبازازده حقیقی مدیرعامل شرکت همراه خودروسایپا با اشاره به ویژگی های شهدا از جمله ایمان به ولایت و شجاعت، صداقت در کارها و خلوص نیت گفتند: ویژگی های ایثارگران باعث شد آنان برای همیشه الگوی نسل های بعد باشند.

    ایشان به نقش آفرینی موثر بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره نمودند و تلاش های مخلصانه آنان را از درخشان ترین بخش ایران اسلامی برشمردند و افزودند: بسیج یک مکتب است. تواضع، فروتنی واخلاق شاخص دارد و بسیجی واژه پرارزشی است و تحول و فرهنگ نیاز اساسی کشور در این روزها می باشد. در ارتباط با آن چه که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، باید کاری کنیم اعتمادبه نفس، امید و ارزش های اسلامی در فضای جامعه نهادینه شود.

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشتند: در ابتدای انقلاب و در برهه ای که خطر مهمی کشور را تهدید نمی‌کرد، امام راحل (ره) دستور تشکیل نهاد مقدس بسیج را صادر نمودند و گذر زمان ثابت کرد که شرف و عزت کشور در زمینه های مختلف مرهون فداکاری و جانفشانی فرزندان امام در سنگر مقدس بسیج است.

    ایشان با اشاره به سرمشق بسیجیان از فرماندهان خود در دوران دفاع مقدس افزود: در بیمارستان میلاد مدیران الگوی کارکنان خود هستند و همکاران عزیز با تفکر بسیجی می بایست تمام تلاش خود را در جهت انجام صحیح امور در راه ارتقای خدمات درمانی به کار بندند. گفتنی است در این دیدار جوایز و هدیه هایی بین طرفین اهدا گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها