• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بازدید رئیس بیمارستان میلادشهریار از هلال احمر استان تهران

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلادشهریار به همراه دکتر متوسلیان معاونت درمان این مرکز طی جلسه ای با آقای دکتر وحید سلیمی رئیس داوطلبان هلال احمر و آقای مرتضی رضایی سرپرست معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران دیدار نمودند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای سالاری در این دیدار افزودند: شهدا و ایثارگران امدادگر جمعیت هلال احمر در راه نجات جان هموطن های خود، جان خود را با اخلاص و فداکاری فدا کرده اند. شهامت و شجاعت نجاتگران این عرصه در تاریخ جمعیت هلال احمر ماندگار و فراموش نشدنی است.

    وی اظهارداشتند: جانفشانی ایثارگران در خاطر تک تک ما برای همیشه زنده خواهد ماند.

    آقای دکتر وحید سلیمی رئیس داوطلبین جمعیت هلال احمر هدف از این جلسات را تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانستند و گفتند: آرامش کنونی ما مدیون فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است و لذا ارج نهادن به مقام شهیدان و توجه به خانواده های آنها از وظایف مهمی است که بر عهده تمام مسئولین می‌باشد.

    ایشان افزودند: امروز وظیفه همه ما این است که از خون شهدا پاسداری کنیم و به لطف نظام اسلامی این شرایط فراهم شده است تا به ایثارگران خدمت کنیم و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم. در همین راستا ضرورت دارد تا سازمان هلال احمر نیز به کمک ایثارگران و جانبازان و نگهداران این عزیزان آیند تا به مظلومین و افراد بی بضاعت جامعه یاری رسانی شود.

    گفتنی است در این جلسه پیرامون مشکلات و مسائل و رفع آن ها بحث و تبادل نظر شد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها