• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار سردار ذوالقدر از جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، سردار احمد ذوالقدر فرماندهی سپاه سیدالشهدا علیه السلام به مناسبت روز جانباز و ولادت باسعادت حضرت عباس سلام الله علیه بر بالین جانبازان بستری در بیمارستان میلادشهریار حضور یافتند.

    سردار احمد ذوالقدر به مناسبت فرارسیدن روز جانباز ضمن حضور در بیمارستان میلادشهریار، در بازدیدی دو ساعته پای حرف‌ها و صحبت‌ های جانبازان و بیماران بستری در این مرکز نشستند و به استماع مشکلات و دغدغه ‌های آن‌ها پرداختند.

    ایشان در این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز و عیادت از تک‌ تک جانبازان بستری در بیمارستان میلاد، از جانبازان سرافراز کشورمان به عنوان اسوه و‌ نماد ایثار و صبر یاد کردند و افزودند: این عزیزان با رشادت‌ ها، دلاوری‌ ها و اهدای جسم و جان خود، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و جانفشانی آن ‌ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس این سرزمین، پاک نخواهد شد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار، آقای جعفر سالاری در این دیدار عنوان کردند: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام از جان و مال خود گذشتند در مقابل دشمن ایستادند تا وجبی از خاک وطن به دست دشمنان نیفتد. در آن زمان با کمترین امکانات و تجهیزات برای ایران اسلامی پیروزی های بسیاری رقم خورد و امنیت و آرامشی برای مردم به ارمغان آمد. ما باید قدردان از خود گذشتگی ایثارگران باشیم و ادامه دهنده راه آنان، زیرا که امروزه بیش از گذشته دشمن در فضای مجازی و با سلاح گرم به دنبال فاصله انداختن بین ملت و این نظام مقدس ‌است.

    ایشان تصریح کردند: با تبعیت از منویات رهبری و با اتحاد، وحدت و همدلی مردم و به خصوص توجه به مشترکات همدیگر می توان گام موثری در راستای اقتدار و سربلندی کشورمان در عرصه های مختلف برداریم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها