• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار نوروزی مدیرکل حراست شرکت متد با جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مدیرکل حراست شرکت متد آقای غلامی نژاد با جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار کرده و ضمن تبریک عید نوروز با این عزیزان به گفت و گو پرداختند.

    آقای غلامی نژاد با اظهار امیدواری نسبت به این که خداوند همه ما را در مسیر اهداف و آرمان های شهدا و ایثارگران قرار دهد، گفتند: خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند. جامعه ای که فرهنگ ایثار را فرهنگ اصلی خود بداند و در مسیر اهداف و آرمان های آن ها حرکت کند و قدر خانواده های این عزیزان را بداند، به انحراف و انحطاط کشیده نخواهد شد و در مسیر تعالی قرار خواهد گرفت. تا زمانی که در این مسیر قرار داریم به نظام، انقلاب و جامعه اسلامی، آسیبی نخواهد رسید.

    مدیرکل حراست شرکت متد با تاکید بر این نکته که در سال جدید و در جوار ایثارگران، باید گذشت، ایثار و کنارگذاشتن کدورت ها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و با این ویژگی ها به پیشواز بهار برویم، تصریح کردند: دیدار با ایثارگران و جانبازان، کمترین کاری است که می توان در حق این قشر عزیز و بزرگوار انجام داد که خوشبختانه در دستور کار آتی شرکت متد قرار دارد.

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد در این دیدار ضمن عرض تبریک سال جدید، امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دانستند. ایشان ادامه دادند: حراست از مرزهای اسلام مانند نگهبانی و حفاظت از مرزهای عقیدتی از اهمیت زیادی برخوردار است. تامین امنیت در کشور بدون تلاش و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور کشور ممکن نبوده و نیست. امروز بهترین هدیه به ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان ارائه خدمت بی‌ منت به مردم و حل مشکلات جامعه است و باید همه تلاش کنیم تا مسئولیت‌هایی که برعهده داریم را به نحو احسن انجام دهیم و شرمنده آن ها نباشیم.

    مدیرکل حراست شرکت متد در این دیدار علاوه بر بررسی شاخص های مختلف ریاست و دفتر حراست بیمارستان میلاد، با معاونان و مدیران دفاتر مختلف این مرکز دیدار و گفت و گو کردند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها