• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام ریاست بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن ایام لیالی قدر و ضربت خوردن امیرالمومنین

    پیام ریاست بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن ایام لیالی قدر و ضربت خوردن امیرالمومنین

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پیامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام بر لزوم بهره گیری از فضایل شبهای قدر تاکید کردند.


    ایشان دراین پیام ادامه دادند:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    انا انزلناه فی لیله القدر

    اینک که در شبهای پر برکت قدر یک بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات گسترده الهی نصیب همه بندگان شده با یاد بزرگ مرد تاریخ اسلام امیرالمومنین امام علی علیه السلام زیر باران رحمت لیله القدر می ایستیم تا علاوه بر تطهیر جسم و روح، به معنای واقعی از شب های قدری که از هزار ماه برتروبالاتر است نهایت فیض معنوی را ببریم.

    شب قدر فرصتی والا و ارزشمند برای شستشوی آیینه دل از زنگار گناه و معصیت بوده و شبی است که با بارش باران انا انزلناه از آسمان رمضان بر زمین، چشمان مومنان با آب توبه شستشو و کلام قرآن بر زبان ها جاری می شود تا خواب غفلت چشمانمان را فرا نگیرد.

    شب قدر شبی است که انسان به فرموده پروردگار در عرصه آن می تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند.

    در این ساعات سرشار از نور، خداوند درهای رحمت خود را بر روی بندگان خالص می گشاید تا انسان ممکن الخطا با واسطه قرار دادن قرآن کریم بر سر و توسل به اهل بیت علیهما السلام، ضمن طلب استغفار، برای آمرزش گناهان خود وهمه مسلمانان دعاکند.

    اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه همکاران ارجمند، ایثارگران گرامی و همشهریان عزیز در لیالی قدر، سالروز ضربت خوردن مولی المتقیان حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام را به همه مسلمانان جهان تسلیت می گویم و از خداوند متعال توفیق رهروی هر چه بیشتر از منویات آن امام همام و سربلندی همه مسلمانان جهان را طلب نموده و از همگان التماس دعا دارم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها