• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار فرماندهان ارتش با جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در این دیدار سرهنگ دکتر بهزاد پرتوی خاقان فرماندهی ستاد گروه ارتش پداه پرندک به همراه جمعی از فرماندهان با جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار نمودند.

    آقای رضا آئینی ضمن خوشامدگویی به فرماندهان ارتش اظهار کردند: دلاورمردان ارتشی همیشه در خدمت به جامعه پیشگام بوده و همواره برای مردم آرامش و امنیت را به ارمغان آورده‌ اند، که وجود شهیدای والامقام نیروی ارتش بیانگر ایثار و فداکاری این عزیزان است.

    جناب سرهنگ پرتوی خاقان ضمن تشکر از خدمات کادر درمان به جانبازن و بیماران اعصاب و روان گفتند: با تعامل سازنده‌ای که بین ارتش و بنیاد شهید و امور ایثار گران وجود دارد بدنبال توجه بیشتر و رفع مشکلات این عزیزان سرافرازی هستیم و درادامه به یاری خداوند برنامه تقدیر از کادر درمان به ویژه پرسنل زحمت کش بیمارستان میلاد شهریار را در نظر داریم زیرا امروز وظیفه‌ داریم به جبران بخشی از رشادت‌های ایثارگران و خدمت گذاران عرصه سلامت تقدیر و تشکر نماییم.

    در ادامه این دیدار سرهنگ پرتوی خاقان با اهدا لوح تقدیرنامه از زحمات ریاست و حراست مجموعه بیمارستان میلاد تقدیر و تشکر نمودند.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها