• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری دومین کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار عنوان کردند: دومین جلسه این کمیسیون طی ۴۰ روز در ۶ تیر۱۴۰۱ با حضور ۷ تن از متخصصین کمیسیون پزشکی تشکیل گردید و در این جلسه جانبازان متقاضی بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دومین کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار با حضور متخصصین این امر و آقای دکتر مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران برگزار گردید.
    آقای آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار با تأکید بر اهمیت جایگاه کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید، گفتند: وظیفه سنگینی بر دوش متخصصان و کارکنان کمیسیون پزشکی بنیاد قرار دارد و این عزیزان با چالش ‌ها و مشکلات زیادی روبرو هستند. پزشکان و نیروهای کمیسیون پزشکی، علی ‌رغم تمام مشکلات و سختی ‌ها، کارها و وظایف خود را بدرستی و صبورانه انجام می ‌دهند.
    ایشان خاطرنشان کردند: این کمیسیون جهت تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان و بیماران بستری واجد شرایط این مرکز برگزار گردید و سهولت در اجرای این مهم و دسترسی به پرونده های جانبازان از مهم ترین اهداف بیمارستان در برگزاری این کمیسیون بود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها