• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت عید غدیر خم

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت عید غدیر خم

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به مسلمانان جهان بالاخص جامعه ایثارگران ایران، کادر درمان و همکاران بنیاد شهید و بیمارستان صمیمانه تبریک و تهنیت گفتند


    متن این پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    «من کنْت مولاه، فهذا علىٌّ مولاه»

    واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام(صل الله علیه و آله) در شکل و قالب امامت و ولایت علی(علیه السلام) می باشد.

    غدیر نقطه جدایی ضلالت و گمراهی از روشنی و پاکی و پیوند دوباره نبوت و امامت برای نجات بشریت و نیل به حقیقت است، در این میعادگاه تمام مردم برای دیدن حقانیت و ولایت علی (علیه السلام) به گواه آمده‌اند تا نبی خدا (صل الله علیه و آله) رسالتش را به انجام برساند و نعمت را بر مردم تمام کند.

    غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است، عید عدالت و رهبری، عید انسانیت و کمال است. غدیر فلسفه نبوت و رسالت حضرت آدم (علیه السلام) تا حضرت خاتم (صل الله علیه و آله) است. غدیر معنا را در معنا تفسیر می کند و خلقت را هویت می بخشد، نهایتاً غدیر کربلا را تفسیر و معنا می کند، غدیر سرچشمه جوشان ولایت است.

    اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعیدغدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه به ایثارگران و خانواده آنان، کادر درمان و خدمات پزشکی و کلیه کارکنان بنیاد شهید تبریک و شادباش عرض می کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها