• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت روز پزشک

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت روز پزشک

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، متن این پیام به شرح ذیل است:

    یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌ الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک و پنجم شهریور به مناسبت میلاد محمد زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمی دان ایرانی به عنوان روز داروسازی نامگذاری شده است.
    فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه‌شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش‌های دینی و آموزه‌های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت‌ های اخلاقی قرار داده‌اند. در این میان اطباء ایرانی در تمدن جهانی تاثیر بسزایی داشتند و این دو دانشمند بزرگ از جمله اطبایی بودند که در این راستا تاثیر زیادی از خود به جاگذاشتند.

    این ایام فرصتی مغتنم و مناسب است برای تقدیر از زحمات عزیزانی که در راستای توسعه و اعتلای میهن اسلامی و ارتقای سلامت جامعه گام برمی دارند.
    از دیدگاه اسلام و فرهنگ غنی اسلامی ارزش گرانقدر پزشک و فعالیت حرفه ای طبیب از جایگاه و مرتبه رفیع و قداست خاصی برخوردار است و بدانجا که احیای جانی برابر با حیات همه جان هاست.

    اینجانب روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک عرض می نمایم. امیدوارم این عزیزان در سایه ایزد منان، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها