• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور مشاور حقوقی بنیاد شهید در بیمارستان میلاد شهریار

    حضور مشاور حقوقی بنیاد شهید در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای محسن برزگر محمدی مشاور حقوقی بنیاد شهید امور ایثارگران در جامعه هدف و آقای حسین اسرافیلی عضو هئیت مدیره شرکت متد با حضور در بیمارستان میلاد شهریار با جانبازان و ایثارگران بستری در این مرکز دیدار نمودند.

    آقای آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خیر مقدم به مهمانان، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را از ضروریات جامعه امروز ایران دانستند و افزودند: ما امنیت، آسایش، عزت و اقتدار کشور در منطقه و جهان را مدیون خون شهدا، استقامت آزادگان و جانبازی جانبازانی هستیم که باید خدمات در شان این عزیزان اعم از حقوقی و درمانی ارائه نماییم.

    آقای برزگر محمدی در دیدار با جانبازان عنوان نمودند: اقدامات بسیار خوبی برای ایثارگران انجام شده است و در حوزه بهداشت و درمان هم برنامه های قابل توجهی در دستور کار است که توانستیم خلأهایی که در حوزه جامعه ایثارگری وجود دارد را با حضور مسئولین مربوطه برطرف نماییم.

    ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های کشور هستند و همه دولتمردان و مسئولین می‌بایست نگاه و توجه ویژه ای به مطالبات به حق جامعه ایثارگران داشته باشند.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها