• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت روز شهدا

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت روز شهدا

    رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت روز بزرگداشت شهدا پیام تبریک صادر کرد.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل (ره) و روز بزرگداشت شهدا پیامی منتشر کردند.

    در این پیام آمده است

    بسم رب شهدا و الصدیقین

    بی‌شک اعتبار، عزت و پشتوانه واقعی هر کشوری سرمایه انسانی و مردان و زنانی هستند که در مسیر آرمان‌های والای آن سرزمین حاضر به ایثار و ازخودگذشتگی بوده و آرامش، امنیت و اقتدار به هموطنان خود هدیه کردند.

    شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین علیه السلام درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند. ۲۲ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید، فرصت مغتنمی است تا یادی کنیم از کسانی که مرز‌های مادیات را در نوردیده و پا بر روی علایق خود گذاشته و در امتداد مکتب سرخ حسینی علیه السلام و در مسیر پرافتخار نهضت پرفروغ حضرت امام خمینی (ره) شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پر تلاطم بشری هدیه کردند.

    اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی این روز را به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران که در نهایت اخلاص عزیزترین و با ارزش‌ترین ثمره خود را عاشقانه در مسیر اعتلا و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند تبریک گفته و امیدوارم به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و هم‌رزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها