به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت روز 18 آبان و روز ملی کیفیت، دکتر مهتاب متوسلیان رئیس بیمارستان به مناسبت این روز، از مسئول و کارشناس بهبود کیفیت بیمارستان که با همت و پشتکار در ارتقاء کیفیت خدمات بیمارستان تلاش و کوشش مجددانه میکنند، با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل قدردانی کردند.
متن تقدیر ایشان به این شرح است:
امروزه تأکید بر کیفیت، کلید دستیابی به شایستگیهاست و تأمین آن نیازمند تحول در نگرش و بینش مدیران و کارکنان نسبت به مفهوم کیفیت خدمات است. در حوزه درمان باید به این نکته توجه داشت که کیفیت علاوه بر اثربخشی بالینی که همواره مورد توجه بوده است، شامل ابعاد دیگری همچون اخلاق و تعهد حرفه ای، احترام به ارزش ها، استانداردسازی فرآیندهای کاری و ایمنی بیمار می شود. از طرفی این دسته از خدمات برای همراهان و بیماران بسیار قابل درک بوده و نهایتا در رضایتمندی و کیفیت خدمات اثرگذار خواهد بود.
اینجانب روز ملی کیفیت را به همکاران محترم شاغل در واحد بهبود کیفیت بیمارستان میلاد شهریار که ایثارگرانه، متعهدانه و سخت کوشانه به وظایف خود عمل می کنند، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه ایزد منان، همواره پیروز و سربلند باشند.