• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • عیادت هنرمند محبوب از جانبازان

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، روز شنبه و همزمان با هفته دفاع مقدس خواننده محبوب کشور آقای مازیار فلاحی از بیمارستان میلاد شهریار و جانبازان بستری در آن دیدار نمودند. در این بازدید که دکتر آقایی رئیس بیمارستان نیز ایشان را همراهی می نمودند ایشان را با بخش های مختلف بیمارستان آشنا ساختند و عرض کردند: خوشحالیم در کشور اسلامی ایرانی افرادی همچون آقای فلاحی را داریم که علاوه بر داشتن استعداد و توان هنری و فرهنگی به فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت فراوان می دهند . امروزه جوانان ما از شما عزیزان الگو و تعصی می گیرند و امیدواریم ما در این راه ثابت قدم بمانیم.
    ایشان در ادامه افزودند: همانطور که آقای فلاحی بارها وبارها در آثار و کارهای خود عشق به میهن و انقلاب اسلامی را ثابت نموده اند، از ایشان دعوت می نماییم تا با حضور مجدد در بیمارستان میلاد جهت شادی روح و روان جانبازان و ایثارگران برنامه ویژه ای را اجرا نمایند.
    مازیار فلاحی خواننده کشور در حین عیادت از جانبازان و ایثارگران بیمارستان میلاد و آشنایی با خلقیات و روحیات آنان افزودند: بنده خرسندم که فرصتی پیش آمده تا از بهترین و شجاع ترین افراد کشورم بازدید نمایم و امیدوارم هرچه زودتر سرحال و بهبود یابید. این وظیفه ما اقشار مختلف مردم است تا با عیادت از شما عزیزان تجدید میثاق نماییم با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و امیدوارم در آینده نه چندان دور دین خود را هرچند اندک ادا نماییم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها