• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • آموزش مصرف صحیح داروها به کارکنان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جلسه ای با موضوع آموزش مصرف صحیح داروها با تاکیید بر مصرف صحیح آنتی بیوتیک ها جهت آموزش به پرسنل بیمارستان میلاد شهریار بوسیله دکتر احمدی حاجی مدیر درمان بیمارستان ارائه گردید.

    د آنتی بیوتیک ها ازجمله داروهایی هستند که در پزشکی جدید بیشترین تجویز را دارند. آنتی بیوتیک ها با کشتن یا آسیب رساندن به باکتری ها، بیماری را بهبود می بخشند. امروزه، ۱۰۰ نوع مختلف آنتی بیوتیک برای درمان ناراحتی های خفیف و همچنین عفونت های خطرناک در اختیار پزشکان قرار دارد. از آنتی بیوتیک ها برای بیماری ها و عفونت های مختلفی استفاده می شود،اما این مسئله اهمیت دارد که فقط برای درمان عفونت های باکتریایی مصرف شوند.

    از همین رو در این جلسه سعی گردید تا تفاوت عمده میان فواید و ضرر های وارده از آنتی بیوتیک ها مورد بررسی قرار گیرد. هر آنتـی بیوتیک فقط برای برخی عفونت های خاص موثر است و پزشک شما به بهترین شکل می تواند نیازهای بدن شما را با داروهای موجود مطابقت دهد. همچنین برخی افراد دارای حساسیت هایی هستند که استفاده از برخی آنتی بیوتیک ها را برای آنها ممنوع میکند

    آنتی بیوتیک ها خط دفاعی قدرتمندی در برابر عفونت های باکتریایی هستند. با این وجود، آنها گاهی اوقات می توانند موجب شکل گیری عوارض جانبی ناخوشایندی مانند آسیب کبدی شوند..

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها