• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بسیج خواهران حوزه رافت اسلامشهر دربیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامی داشت مقام جانبازان و ایثارگران، عده ای از اعضای خواهران بسیج حوزه مقاومت ۲۷۲ رافت اسلامشهر از جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان میلاد شهریار بازدید به عمل آوردند.

    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن خیر مقدم به مهمانان افزودند: بسیج خواهران به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است، به ویژه در عرصه های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت های شورآفرین در دفاع از اسلام در حوزه مسائل زنان که مترقی ترین دیدگاهها و نظرات را پیرامون دفاع از حقوق زنان مطرح کرده‌اند تلاش می کنند. امروزه بسیج خواهران گسترده ترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاههای حضور و سازمان یافته می کوشد تا در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با بهره گیری از توصیه های اسلام، دیدگاههای امام (ره) و مقام معظم رهبری بهترین پتانسیل‌های خود را به کار گیرد. بنده از طرف کارکنان و اعضای بیمارستان میلاد شهریار به ایشان خیر مقدم عرض می کنم.

    وی در ادامه اضافه نمودند: قطعا بازدید این خواهران از جانبازان کشور روحیه این عزیزان را پایدار می نماید و باعث ایجاد غرور ملی دینی خواهد شد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها