• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بازدید تیپ ۲۲۳ تکاور ارتش از بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جهت گرامی داشت یاد و خاطره ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و همچنین دلجویی از این بزرگواران تیپ ۲۲۳ نیروی مخصوص زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید شهرامفر شهر پرندک، به فرماندهی جناب سرهنگ رزم جویی به همراهی چندی از خدمت گذاران این تیپ، مهمان بیمارستان میلاد شهریار بودند.

    این دیدار با حضور دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد همراه بود و ایشان ضمن همراهی مهمانان و معرفی بخش ها و واحد های مختلف بیمارستان به این عزیزان افزودند: ما در این مجموعه بسیار مفتخریم که میزبان شما سروران هستیم. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیشرفت‌های ارتش از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز عظیم و شگفت‌آور است و افزایش آمادگی نیروهای مسلح را موجب بازدارندگی و ترس دشمنان دانستند و همانطور که ایشان تاکید نمودند جمهوری اسلامی قصد آغاز جنگ با کسی را ندارد. لذا در این مجموعه ما از بزرگوارانی نگهداری می نماییم که جهت حفظ اسلام و انقلاب و ایران پای به میدان نهادند و بعضا شهید و بعضی نیز طعم جانبازی در راه حق را چشیدند.

    ایشان در ادامه اضافه کردند: ما در این بیمارستان ضمن نگهداری از ایثارگران در بخش های بیمارستان، این امکانات را داریم تا با ارائه بهترین خدمات و دارا بودن فوق تخصصین در بیمارستان از عموم مردم پذیرش نماییم.

    جناب سرهنگ رزم جویی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان سرافراز ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس فرمود: باید به خوبی بدانیم که امروز اسلام به واسطه ریخته شدن خون‌ شهدا و جانبازی رزمندگان ، سربلند و پیروز است و به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم امروز به عنوان یک کشور دارای قدرت نه تنها در منطقه بلکه در دنیا ایستادگی م نماید.

    سرهنگ رزم جویی یکی از بزرگترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  و جانبازان و رزمندگان دلاور دانست و اظهار کرد: قدرت و امنیت کشور را به برکت شهدا و ایثارگران به یادگار داریم و امروز همه مدیون خانواده شهدا و جانبازان هستیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها