• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • عیادت مسئولین بنیاد شهید از جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و فرا رسیدن عید نیمه شعبان، آقای عبداله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به همراه جمعی از اعضای تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی از جانبازان اعصاب وروان بیمارستان میلاد، بخش ها و خدمات درمانی این مرکز دیدن کردند.

    در این بازدید که جهت تبریک عید ولادت حضرت بقیه الله الاعظم به جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد صورت پذیرفت، دکتر آقایی رئیس بیمارستان ضمن همراهی مهمانان افزود: در مکتب انتظار، امید و امیدبخشی، اعتقاد به توحید، معاد، ایستادگی در راه هدف، انتظار و ایستادگی در راه هدف بسیار مورد توجه است.

    ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: جانبازان و ایثارگران عزیز کشور معنای واقعی کلمه انتظار را معنا بخشیده اند. اینان هیچ دلبستگی به دنیا و زرق برق آن ندارند و بیشترین امیدشان را برای آخرت خود چیده اند. لذا تنها دلخوشی خویش را در عیادت های سرزده و بهنگام بسته اند.

    در این دیدار صمیمانه، آقای مرتضوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تاکید کردند تکریم شهیدان، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه‌ی ماست.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها